ОГОЛОШЕННЯ про організацію конкурсу проектів (Молодіжний хакатон) на тему:«Реалізація митної політики як передумова забезпечення економічної безпеки та сприяння міжнародній торгівлі»

ГО «Інститут економічних досліджень та політичних консультацій» (ІЕД) спільно з Університетом митної справи та фінансів (м. Дніпро) та Університетом державної фіскальної служби України (м. Ірпінь) проводять конкурс проєктів «Молодіжний хакатон» на тему: «Реалізація митної політики як передумова забезпечення економічної безпеки та сприяння міжнародній торгівлі» (далі – Хакатон).

Хакатон проводиться в рамках проєкту «Підтримка Громадської ініціативи «За чесну та прозору митницю», який реалізується ІЕД за сприяння Європейського Союзу, та співфінансування МФ «Відродження» та ATLAS Network.

Конкурс проводиться з метою набуття його учасниками відповідних компетентностей щодо здатності визначати та вирішувати комплексні проблеми реалізації митної політики держави, як передумови забезпечення економічної безпеки та сприяння міжнародній торгівлі на основі критичного осмислення наукового та емпіричного матеріалу, розробки й обґрунтування оптимальних адміністративних та правових рішень.

До участі в конкурсі «Молодіжний хакатон» запрошуються студенти закладів вищої освіти,  у яких викладаються дисципліни з митного права або міжнародної торгівлі.

Як проводиться Хакатон. Під час Хакатону команди мають підготувати та презентувати проєкт, у якому буде запропоновано підхід до вирішення наданого завдання (кейсу), а також зняти короткий відеоролик на задану тематику.

Завдання (кейси) для команд будуть підготовлені організаційним комітетом конкурсу. Проєкт-вирішення кейсу має бути підготовлений командою в у форматі презентації (файл ppt, pptx). Презентація має містити усі положення, зазначені у п. 13 загального регламенту проведення Хакатону. Відеоролик має бути знятий і наданий оргкомітету в окремому файлі тривалістю до 2х хвилин. Презентація і відеоролик мають бути надіслані в електронному вигляді до оргкомітету у визначений строк. Організаційний комітет створить Журі, яке оцінить подані проєкти. Команди мають підготувати публічну презентацію і представити свій проєкт перед Журі протягом 10-ти хвилин виступу в онлайн форматі та продемонструвати відеоролик. Журі окремо оцінюватиме надіслану презентацію вирішення кейсу та онлайн виступ команд.

Коли проводиться Хакатон:

16 квітня 2021 року – отримання командами завдання та проведення для них консультацій.

20 квітня 2021 року до 15 години необхідно надіслати електронну версію презентації (проєкту) та підготовленого відеоролику на адресу Журі Хакатону.

21 квітня 2021 року з 14 години представлення проєкту командами у формі виступу в онлайн форматі та демонстрація відеороликів. Будь-яка креативність вітається.

Як взяти участь у Хакатоні. Для участі в Хакатоні необхідно до 15:00 15 квітня 2021 року зареєструвати команду, заповнивши відповідну форму за посиланням: https://forms.gle/no5NmPaqtJKouTGa9

Мотивація для команд-учасників. Переможці, які займуть з 1-го по 3-є місце, отримають винагороду.

За додатковою інформацією звертатися: rubanik@ier.kyiv.ua

Загальний регламент проведення конкурсу проектів (Молодіжний хакатон) на тему:

«Реалізація митної політики як передумова забезпечення економічної безпеки та сприяння міжнародній торгівлі»

  1. До участі в Хакатоні запрошуються студентські команди чисельністю від 3 до 5 осіб з вищих навчальних закладів, які спеціалізуються на митному напрямку, питаннях міжнародної торгівлі та/або зовнішньоекономічної діяльності.
  2. Один навчальний заклад можуть представляти декілька команд. Для комунікації з організаторами Хакатону команда має вибрати капітана (чи іншу особу), який/яка буде представляти команду.
  3. Кожна команда буде мати свого ментора, який не є учасником команди. Ментори можуть бути запропоновані командою, або організатори призначать кожній команді  ментора.
  4. Для реєстрації команди відповідальна особа з числа членів команди (або капітан) має заповнити Google-форму, що включатиме таку інформацію: назва команди, кількість учасників, прізвище та ім’я кожного члена команди, контактна інформація (мобільний телефон та електронна пошта), відповідальна особа (капітан) команди.
  5. Для участі в Хакатоні необхідно до 15:00 15 квітня 2021 року зареєструвати команду, заповнивши відповідну форму за посиланням: https://forms.gle/no5NmPaqtJKouTGa9
  6.  Для оцінки роботи команд Організаційний комітет створить Журі.
  7. 16 квітня 2021 року всі команди та ментори будуть запрошені  на онлайн захід  на платформі ZOOM для розподілу завдань (кейсів), на основі яких вони мають підготувати свої проєкти, метою яких буде вирішення відповідного завдання.
  8. 20 квітня  2021 року до 15 години необхідно буде надіслати електронну версію презентації (проєкту) на адресу Журі Хакатону. Проєкт має бути підготовлено у форматі презентації (файл ppt, pptx) та разом із відеороликом надіслані в електронному вигляді до Організаційного комітету.
  9. Команди мають підготувати презентацію вирішення свого кейсу та представити її перед Журі протягом 10-ти хвилин виступу в онлайн форматі, а також продемонструвати знятий відеоролик.
  10. 21 квітня 2021 року з 14 години відбудеться (он лайн) представлення проєктів команд у формі виступу (сценічної презентації) перед Журі Хакатону.
  11. Окремо буде передбачено надання відповідей командами на питання Журі.
  12. Журі оцінить подані проєкти та якість презентацій. Захід відбуватиметься он лайн на платформі ZOOM.
  13. Кожна презентація проєкту команди має обов’язково включати:
    1. опис проблемної ситуації, формулювання проблеми[1];
    1. використані джерела інформації з відповідними посиланнями (наводяться у кінці презентації)
    1. визначення загальної мети (для чого), визначення очікуваних результатів (expected results or outcome) або конкретну мету та конкретні продукти/заходи, необідні для досягнення очікуваного результату (outputs);
    1. визначення конкретних індикаторів досягнення очікуваних результатів, зазначення джерел даних. Якщо такі дані не існують сьогодні, запропонувати спосіб збору таких даних та вартість цього процесу;
    1. перелік зацікавлених сторін (stakeholders) та опис їхньої зацікавленості;
    1. окремо визначений та описаний суспільний інтерес (public interest), зокрема, обов’язково необхідно надати визначення суспільного інтересу, що використовується в цьому випадку (із посиланнями на відповідні літературні джерела); сформулювати те, що вважаєте суспільним інтересом у цьому кейсі та дати операційне визначення цього поняття;
    1. методичний та методологічний опис запропонованого підходу (як треба вирішити проблему, які інструменти, засоби задіяти, як вони пов’язані один з одним та з існуючим законодавчим полем тощо);
    1. опис шляхів реалізації, хто має робити те, що пропонується та яким чином, за який період часу, які контрольні показники/віхи (milestones) у реалізації запропоновано, як скоро буде результат тощо;
    1. оцінити вартість запровадження запропонованих заходів та можливі джерела фінансування, як це вплине на добробут громадян, чи стане це витратами або виграшом бізнесу, чи потрібні витрати з державного (чи місцевих) бюджетів, із яких джерел покривати ці витрати.

 Критерії оцінок робіт:

  • інноваційність, креативність (головний критерій);
  • методологічний підхід;
  • методична складова;
  • інструментальна складова;
  • обґрунтування позиції, зрозумілість викладення та чітка логіка запропонованих дій і методів вирішення відповідної проблеми.

Критерії оцінок презентацій:

  • лаконічність;
  • наочність/зрозумілість;
  • креативність.
  1. Нагородження.

Переможці, які займуть з 1-го по 3-є місце, отримають винагороду.

За додатковою інформацією звертатися: rubanik@ier.kyiv.ua


[1] Проблема — суперечлива ситуація, що виступає у вигляді як мінімум двох протилежних позицій у поясненні будь-яких суспільних явищ, об’єктів, процесів і потребує вирішення наявними засобами державної політики; опис протилежних позицій буде описом проблемної ситуації в цьому випадку.

Related Posts

Новини

Інститут економічних досліджень та політичних консультацій (ІЕД) запустив три Telegram-канали про санкції, міжнародну підтримку та економіку України під час війни

Підписатись можна ось тут: «Світ з Україною»: Новини та аналітика про міжнародну підтримку й допомогу Україні. «Економіка України»: Новини та аналітика про економіку України під час війни.… Докладніше…

Документи Новини Новини Постійне опитування

ТОП 7 ПЕРШОЧЕРГОВИХ НАПРЯМІВ РЕФОРМУВАННЯ МИТНИЦІ

13 травня 2020 року Кабінет Міністрів України затвердив оновлений план реформування системи органів, що реалізують державну митну політику, який містить 60 заходів. З огляду на… Докладніше…

Monthly Enterprises Survey

New Monthly Enterprises Survey. Issue 21. (01.2024) Ukrainian Business in Wartime

The Institute for Economic Research and Policy Consulting (IER) has released the 21-th monthly enterprise survey “Ukrainian business in wartime” for January 2024. The goal… Докладніше…

2024 Новини Новини

Економічні тенденції з точки зору бізнесу (лютий 2024)

«Надія живе завжди»: Основні економічні тенденції та очікування у лютому 2024 за результатами «Нового щомісячного опитування підприємств» 13 березня  2024 року ГО «Інститут економічних досліджень… Докладніше…

Monthly Enterprises Survey (Presentations)

Economic trends from a business point of view (February 2024)

“Hope springs eternal”Main economic trends inFebruary 2024 based on the results of the New Monthly Enterprises Survey, #NRES On March 13, 2024 the Institute for… Докладніше…