The popularity of “smuggled” goods among consumers (according to the results of an online survey)

We present the results of the online survey “The popularity of” smuggled “goods among consumers.”

The survey was conducted by the Public Initiative “For Fair and Transparent Customs” (Initiative) online from 6 to 15 July 2020. This is the fifth in a series of surveys conducted by the Initiative.

The purpose of the survey was to assess the prevalence in the Ukrainian market of goods imported in violation of customs regulations, to determine the attitude of consumers to such goods and their willingness to consume such goods. 

You will learn from the material:

  • Do consumers guess that sellers have contraband goods?
  • Do consumers buy contraband goods?
  • Are consumers ready to buy contraband?
  • Does the origin of the goods matter to the buyer?
  • What is important for the buyer when choosing a product?
  • causes of smuggling and its impact on the economy; – how and who needs to fight smuggling.

Related Posts

Новини

Інститут економічних досліджень та політичних консультацій (ІЕД) запустив три Telegram-канали про санкції, міжнародну підтримку та економіку України під час війни

Підписатись можна ось тут: «Світ з Україною»: Новини та аналітика про міжнародну підтримку й допомогу Україні. «Економіка України»: Новини та аналітика про економіку України під час війни.… Докладніше…

Документи Новини Новини Постійне опитування

ТОП 7 ПЕРШОЧЕРГОВИХ НАПРЯМІВ РЕФОРМУВАННЯ МИТНИЦІ

13 травня 2020 року Кабінет Міністрів України затвердив оновлений план реформування системи органів, що реалізують державну митну політику, який містить 60 заходів. З огляду на… Докладніше…

Аналітичні роботи Новини Новини

МАЙБУТНЄ УКРАЇНСЬКОЇ МИТНИЦІ В УМОВАХ ВСТУПУ В ЄС

Аналiтично-консультативна робота Отримання Україною статусу «країни кандидата на вступ до ЄС» поставило перед Держмитслужбою та українським урядом серйозні виклики й одночасно відкрило амбітні перспективи щодо… Докладніше…

Нове щомісячне опитування підприємств Проєкти

24-тє Щомісячне опитування підприємств «Український бізнес під час війни» (квітень 2024)

Інститут економічних досліджень та політичних консультацій (ІЕД) випустив 24-тє  Щомісячне опитування підприємств «Український бізнес під час війни» за квітень 2024 року. Метою проєкту є швидкий… Докладніше…

2024

Економічні тенденції з точки зору бізнесу (квітень 2024)

«Небезпека та надія»: Основні економічні тенденції та очікування у квітні 2024 за результатами «Нового щомісячного опитування підприємств» 15 травня 2024 року ГО «Інститут економічних досліджень… Докладніше…