Шановні пані та панове, представляємо вашій увазі перший випуск Інформаційно-аналітичного вісника «Наш кордон», у якому публікуватимуться результати громадського моніторингу якості надання сервісів органами влади при перетині державного кордону.
Моніторинг ґрунтується на результатах дослідження, метою якого єотримання зворотного зв’язку від громадян та бізнесу щодо задоволеності послугами під час перетину кордону та формування відповідних рекомендацій.
Предметом дослідження є як оцінки та очікування бізнесу щодо перешкод у здійсненні експортно-імпортної діяльності, так і оцінки та очікування громадян України щодо якості послуг, отриманих при перетині державного кордону між Україною та країнами Європейського Союзу і Республікою Молдова від Держмитслужби та Держприкордонслужби України.
Моніторинг проводиться ІЕД спільно з партнерами та учасниками Громадської ініціативи «За чесну та прозору митницю». Методологічна підтримка партнерам надається ІЕД, а збір даних здійснюється щомісяця партнерами ІЕД.
Для збору інформації використовувались фокус-групи та глибинні інтерв’ю з представниками бізнесу і стандартизовані інтерв’ю пасажирів, які перетнули державний кордон України протягом місяця, що передував інтерв’ю. Фокус-групи та глибинні інтерв’ю проводяться за допомогою спеціально розробленого гайда, а опитування пасажирів відбувається у форматі F2F інтерв’ю за анкетою зі стандартним набором чотирнадцяти закритих питань і орієнтовною тривалістю інтерв’ю до десяти хвилин.