«НАШ КОРДОН»
громадський моніторинг задоволеності якістю сервісів, які надаються регіональними митницями Держмитслужби та Держприкордонслужбою
(щодо режиму переміщення товарів через митний кордон та перетину державного кордону громадянами України)
Представляємо вашій увазі перший випуск Інформаційно-аналітичного вісника «Наш кордон», у якому публікуватимуться результати громадського моніторингу якості надання сервісів органами влади при перетині державного кордону.
Моніторинг ґрунтується на результатах дослідження, метою якого є отримання зворотного зв’язку від громадян та бізнесу щодо задоволеності послугами під час перетину кордону та формування відповідних рекомендацій.
Предметом дослідження є як оцінки та очікування бізнесу щодо перешкод у здійсненні експортно-імпортної діяльності, так і оцінки та очікування громадян України щодо якості послуг, отриманих при перетині державного кордону між Україною та країнами Європейського Союзу і Республікою Молдова від Держмитслужби та Держприкордонслужби України.
Моніторинг проводиться ІЕД спільно з партнерами та учасниками Громадської ініціативи «За чесну та прозору митницю». Методологічна підтримка партнерам надається ІЕД, а збір даних здійснюється щомісяця партнерами ІЕД:
- Асоціація митних брокерів України (м. Київ)
- ГО «Агенція міжнародної співпраці» (м. Луцьк)
- ГО «Карпатські обрії» (м. Ужгород)
- ГО «Разом до громадянського суспільства» (м. Чернігів)
- ГО «Стратегія майбутнього» (м. Кропивницький)
- ГО «СФЕРО» (м. Вінниця)
Для збору інформації використовувались фокус-групи та глибинні інтерв’ю з представниками бізнесу і стандартизовані інтерв’ю пасажирів, які перетнули державний кордон України протягом місяця, що передував інтерв’ю. Фокус-групи та глибинні інтерв’ю проводяться за допомогою спеціально розробленого гайда, а опитування пасажирів відбувається у форматі F2F інтерв’ю за анкетою зі стандартним набором чотирнадцяти закритих питань і орієнтовною тривалістю інтерв’ю до десяти хвилин.
У цьому випуску представлено дані, які було зібрано протягом трьох хвиль моніторингу у вересні, жовтні та листопаді 2022 року.
Звіт складається з двох розділів, перший називається «Дружній кордон». У розділі представлено результати опитування пасажирів. У другому розділі, який називається «Чесний кордон», представлено точку зору бізнесу на основі виклики та проблеми та виклики під час здійснення експортно-імпортних операцій.
Ознайомитися з усіма результатами можно за посиланням